محورهای پرتردد پردیسان مجهز به ۱۲ سامانه ثبت تخلفات شدند

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از نصب ۱۲ سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان خبر داد و گفت: این سامانه‌ها با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال راه‌اندازی خواهد شد و از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محورهای پرتردد پردیسان مجهز به ۱۲ سامانه ثبت تخلفات شدند
شناسه : 81615 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید محسنی با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای کنترل و هوشمند سازی تردد و ثبت تخلفات در معابر پرحادثه اظهار داشت: یکی از راه‌های ایمن‌سازی عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی معابر استفاده از سامانه‌های ثبت تخلفات است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۵ سامانه ثبت تخلفات سرعت در محور غدیر نصب که منجر به کاهش ۵۰ درصدی تخلفات و تصادفات شده است، ابراز کرد: در ماه جاری نیز ۴ سامانه در بلوار شهید خداکرم راه‌اندازی شده است که به‌زودی ثبت هوشمند تخلفات سرعت لحظه‌ای و میانگین این سامانه‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه این سامانه‌ها امکان محاسبه سرعت متوسط را دارد، تصریح کرد: این سامانه‌ها امکان آماربرداری و کلاس‌بندی انواع وسایل نقلیه را دارند.

وی از نصب ۱۲ سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان در روزهای آینده خبر داد و گفت: این ۱۲ سامانه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهد شد و از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

به گفته محسنی، ۴ سامانه در بلوار امامت، ۴ سامانه در بلوار امام صادق(ع)، ۲ سامانه بلوار شهروند و ۲ سامانه در بلوار امام علی(ع) پردیسان نصب خواهد شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.