وقوع ۴۰ درصد تصادفات موتوری‌ها در شب/ قمی‌ها در پنج بلوار با احتیاط برانند

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه ۴۰ درصد تصادفات موتورسیکلت‌ها در قم در شب رخ می‌دهد، گفت: بیشترین تصادف موتورسواران در بلوار غدیر، بلوار شهید خداکرم، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار ۱۵ خرداد و بلوار امام رضا(ع) بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وقوع ۴۰ درصد تصادفات موتوری‌ها در شب/ قمی‌ها در پنج بلوار با احتیاط برانند
شناسه : 81590 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حامد خسروی با اشاره به انجام طرح جامع موتورسیکلت در شهر قم و بررسی این پدیده در حیطه‌های مختلف ترافیکی اظهار کرد: در تحلیل تصادفات دریافتیم که رشد فوتی‌ها در تصادفات موتورسیکلت با وسایل نقلیه سنگین بیشتر مشاهده می‌شود و حدود نیمی از تصادفات موتورسیکلت‌سواران به دلیل ضربه به سر و عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده است.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد تصادفات موتورسیکلت‌سواران در تاریکی شب به وقوع می‌پیوندد و در این شرایط روشنی معابر و عدم وجود مشکل در چراغ‌های موتورسیکلت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در تصادفات جرحی تصادف سقوط از موتورسیکلت ۱۵ تا ۲۰ درصد و ۵ تا ۱۰ درصد نیز تصادفات بین موتورسیکلت‌سواران بوده است.

خسروی تأکید کرد: بر اساس تحلیل‌ها، بیشترین تصادفات موتورسیکلت در بلوار غدیر، بلوار شهید خداکرم، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار ۱۵ خرداد و بلوار امام رضا (ع) بوده است که در ادامه راهکارهایی برای حل این معضلات در فرایند مطالعات، تدوین خواهد شد.

نوشته های مشابه
اجرای پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی در ۱۰۰ مدرسه قم
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.