جلب اعتماد مردم مهمترین هدف بیمه ایران است

مدیرکل بیمه ایران در قم گفت: مهمترین راهبرد بیمه ایران تلاش برای جلب اعتماد مردم و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جلب اعتماد مردم مهمترین هدف بیمه ایران است
شناسه : 80739 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اقدام صابری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بیمه ایران برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۳۴ شرکت بیمه‌ای، گفت: مشکلاتی که براساس حوادثی ایجاد می‌شود، بیمه خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر کل بیمه ایران در قم افزود: مهمترین راهبرد بیمه ایران تلاش برای جلب اعتماد مردم و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان است.

وی بیان کرد: سال ۱۳۳۶ اولین شرکت بیمه ایران در استان قم تأسیس شده و از نظر عملکرد بزرگترین شرکت دولتی است و بزرگترین خسارت خاورمیانه که بابت پتروشیمی بوعلی بود، پرداخت شد.

صابری عنوان کرد: ببمه ایران به صورت میانگین روزانه ۱۰۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند و بین ۱۵ روز تا یک ماه خسارت پرداخت می‌شود.

وی افزود: روزانه به صورت میانگین ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خسارت در قم پرداخت می‌شود و بیشترین خسارت در استان ۳ سال پیش بابت خسارت شرکت چسب استحکام ۱۰۰ میلیارد تومان و همچنین یکی از شرکت های کفش نیز ۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیر کل بیمه ایران در قم ادامه داد: بیمه ایران در استان قم بعد از ۶۶ سال، سال ۱۴۰۱ برای نخستین بار نخست کشور شد و امسال نیز اول بوده و ۷۶ درصد جذب بیمه‌نامه داشتیم و میزان حق بیمه‌ای که گرفتیم ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

صابری گفت: امسال رشد خسارت داشتیم و ۱ درصد خسارت پرداخت شد و در زمینه اتومبیل و غیر از آن روزانه ۱۳۰ پرونده تشکیل می‌شود که هر پرونده ای از ۵ میلیون به بالا پرداخت می‌شود.

وی افزود: بیمه ایران یک شرکت ۸۸ ساله است و سازوکار خوبی برای آن تعریف شده و در استان قم تا ۳میلیارد و نیم اختیار پرداخت دیه را داریم، در زمینه پرداخت خسارت هرجای استان تصادف انجام شود کارشناس در زمان تعطیل حضور پیدا کرده و به صورت آنلاین خسارت پرداخت می شود.

مدیر کل بیمه ایران در قم بیان کرد: در زمینه بیمه شخص ثالث در استان ۳۴ درصد پرداخت و همچنین حق درمان و بیمه بدنه بوده است.

خبرنگار: سید احمد نجفی اردبیلی

نوشته های مشابه
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
تشدید نظارت‌ها بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.