توزیع ۷۶ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۳ قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: طی ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲، در کنار اختصاص ۱۰ هزار تن آسفالت برای بلوار شهید خداکرم، ۶۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۳ قم توزیع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۷۶ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۳ قم
شناسه : 80661 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی در گفت‌وگویی به آسفالت معابر سطح منطقه سه اشاره و اظهار داشت: تاکنون۶۶ هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در بحث آسفالت معابر هیچ محدودیتی وجود ندارد و محلاتی که در‌خواست می‌دهند بعضاً مشکل زیرساخت، عملیات‌ عمرانی، مشکل جدول و شیب‌بندی دارند تصریح کرد: در این شرایط اگر آسفالت دوباره شود هزینه اضافی است و باید مجدد این کار انجام شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تأکید کرد: در بخش روکش آسفالت هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر تا آخر سال مشکل آب‌وهوا و بارندگی نباشد؛ کماکان آسفالت ادامه دارد و اگر بارندگی شود یا درجه حرارت پایین‌تر بیایید آسفالت معابر تا زمان مناسب متوقف خواهد شد.

وی در ادامه ابراز کرد: در حال حاضر، کوچه ۲۲ بلوار شهید خداکرم و کوی نیروی انتظامی، مشغول آسفالت هستند و کوچه‌های ۳۴، ۲۸ و ۵ بلوار کوه سفید، تکمیل‌شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: در سال جاری، مسیر برگشت در بلوار خداکرم، ۱۰ هزار تن اختصاصی آسفالت شده است که این جدای از ۶۶ هزار تن آسفالت منطقه محاسبه‌شده است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.