ارائه آموزش ترافیکی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تفاهم‌نامه ارائه آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان منعقدشده که در این مسیر از ظرفیت سه پارک ترافیک در سطح شهر نیز استفاده خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه آموزش ترافیکی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قم
شناسه : 80557 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مسئله آموزش ترافیک و ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه است.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری پلیس راهور و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور آموزش فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان ابتدایی در سال ۱۴۰۳ منعقد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پارک ترافیک بوستان جوان در منطقه دو، بوستان دوچرخه در منطقه هشت و پارک ترافیک ۱۵ خرداد روبروی بوستان غدیر آماده اجرای آموزش به دانش آموزان است.

خلیلی افزود: طبق تفاهم‌نامه دو مدرسه ابتدایی دو روز در هفته از هر نوبت می‌توانند از پارک‌های ترافیک بازدید داشته و با همکاری پلیس راهور رفتارهای ترافیکی و پیام‌های ترافیکی به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی گفت: در این پارک‌ها، رفتارهای ترافیکی همچون نحوه عبور عابر پیاده از خیابان، چراغ‌های راهنمایی، استفاده از پل‌های عابر پیاده و عواقب عدم استفاده از پل‌های عابر پیاده به دانش آموزان به‌صورت عملی آموزش داده خواهد شد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.