رشد ۲۰ درصدی مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی در قم

مدیر درمان تامین اجتماعی قم از ۷ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد در استان قم خبر داد و گفت: چهار مرکز درمانی این سازمان به تنهایی یک چهارم نیاز درمانی بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی را در استان قم پوشش می‌دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد ۲۰ درصدی مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی در قم
شناسه : 80040 | انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم در گفت‌وگویی اظهار داشت: بر اساس آمار بدست آماده از خدمات ثبت‌شده در بخش درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم مدیریت درمان استان قم، تعداد ۷ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد در استان قم گزارش شده است.

وی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قم با بیش از ۵ میلیون و ۲۳۶ هزار بار مراجعه در بخش سرپایی و بیش از ۳۷ هزار و ۵۷۲ بار در بخش بستری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد رشد مراجعه داشته‌اند.

محصل در ادامه اضافه کرد: بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در ۹ ماهه نخست امسال نیز یک میلیون و ۸۰۲ هزار بار از خدمات بستری و سرپایی چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی قم بهره‌مند شده‌اند که در یک نگاه آماری نشان می‌دهد چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی قم به تنهایی یک چهارم نیاز درمانی بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی را در استان قم پوشش می‌دهند.

مدیر درمان استان قم خاطر نشان کرد: بر اساس آمار منتشره از سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، برآورد جمعیت استان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱.۴۳۵.۰۰۰ هزار نفر بوده است که بیش از ۸۴۵ هزار نفر از بیمه‌شدگان محترم و خانواده‌های آنان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان قم قرار دارند و مدیریت درمان تامین اجتماعی جهت حمایت و خدمات رسانی به این قشر عظیم از جمعیت استان (قریب ۵۹ درصد) در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی با یک بیمارستان ملکی و سه پلی کلینیک در بخش درمان مستقیم فعالیت می‌کند و خدمات درمانی سرپایی از طریق سه مرکز درمانی ملکی استان شامل پلی کلینیک بوعلی، پلی کلینیک ۲۲بهمن و پلی کلینیک دکتر غرضی و خدمات درمانی بستری از طریق بیمارستان ملکی امام رضا(ع) با ۱۲۵ تخت مصوب به بیمه شدگان محترم ارائه می‌شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم در بخش درمان غیر مستقیم با خریداری خدمات درمانی از طریق انعقاد قرارداد با بیش از ۸۵۰ پزشک و مؤسسات و مراکز تشخیصی درمانی مستقل و وابسته سبب افزایش میزان دسترسی و بهره مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی سطح استان را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.