افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت‌های شهرداری قم با هیئات مذهبی

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: امسال در مناسبت‌ها ظرفیت مشارکتی شهرداری قم با هیئات مذهبی افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت‌های شهرداری قم با هیئات مذهبی
شناسه : 79941 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: خادمی شهر یکی از افتخارات ما در شهرداری قم است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم از سال ۱۳۹۴ با سند چشم‌انداز ۱۴۱۴ همراه شده است، مطرح کرد: در این چشم‌انداز شهر قم، جهان شهر دینی دیده شد که برای تحقق این موضوع باید ظرفیت‌های دینی شهر فعال شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه‌های شهرداری در ارتباط با هیئات مذهبی فعال هستند، عنوان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری نیز با شورای هیئات در مناسبت‌های مختلف همکاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه امسال در مناسبت‌ها ظرفیت مشارکتی شهرداری قم افزایش ۱۰۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: اتفاقی که در ماه‌ محرم توسط هیئات رقم می‌خورد فوق‌العاده است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در نیمه شعبان نیز هیئات حضور پررنگی دارند، تصریح کرد: در ایام فاطمیه و سایر ایام سال نیز در خدمت هیئات مذهبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در اماکن ورزشی نیز ۴۰ درصد تخفیف برای هیئات قرار دادیم، یادآور شد: در بخش فرهنگی نیز زیارت دوره و چهارپایه خوانی را با استفاده از ظرفیت هیئات فعال کردیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه با هیئت خادمیاران رضوی نیز تعامل خوبی برقرار شده است، ابراز کرد: در ایام اعتکاف نیز از ظرفیت هیئات مذهبی بهره‌مند خواهیم شد.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با افزایش همکاری با هیئات مذهبی بتوانیم در به چشم‌انداز قم جهان شهر دینی دست پیدا کنیم.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
آماده‌باش ۵۰۰ تاکسی برای مراسم تشییع شهدای خدمت در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.