لزوم تمدید واگذاری بوستان نجمه به شهرداری/ قبرستان نو به فضای سبز شهری تبدیل می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه بوستان نجمه در مالکیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) قرار دارد و طی قراردادی به مدت ۷ سال به شهرداری جهت نگهداری بوستان واگذار شده که امیدواریم مجدد تمدید شود، گفت: قبرستان نو بزرگ‌ترین فضای سبز هسته‌ مرکزی شهر خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تمدید واگذاری بوستان نجمه به شهرداری/ قبرستان نو به فضای سبز شهری تبدیل می‌شود
شناسه : 79903 | انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در نشست پاسخگویی به مطالبات مردمی که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: منطقه ۷ ، منطقه‌ هسته مرکزی است و مدیریت شهری یک اهمیت خاصی برای این منطقه قائل است تا از این وضعیت نابسامان خارج شود، همچنین ساماندهی میدان مطهری، بوستان نجمه، احداث پارکینگ شرقی حرم و خیابان عماریاسر از اقدامات اساسی این منطقه بود.

وی در خصوص بوستان نجمه ادامه داد: بوستان نجمه در مالکیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) است که طی قراردادی به مدت ۷ سال به شهرداری جهت نگهداری بوستان واگذار شد که امیدواریم مجدد تمدید شود که در این مدت اقدامات ویژه‌ای در این مکان صورت گرفته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم در خصوص مدرسه‌ای که در چهار راه شهدا واقع است، ابراز کرد: زمین این مکان متعلق به آستان است که بر اساس ضوابط برای آنجا هم پروانه صادر شده است.

وی آخرین وضعیت ساماندهی قبرستان نو را مورد توجه قرار داد و گفت: قبرستان نو بزرگ‌ترین فضای باز و فضای سبز هسته‌ شهر خواهد شد و در همین خصوص در اطراف حرم یعنی فاصله ۲۵۰ متری حرم نزدیک به ۸۰ پلاک را تعیین تکلیف کردیم و تا پایان سال با همکاری خوبی که کسبه دارند؛ تملکمان به سرانجام می‌رسد و می‌توانیم فضای سبز بزرگ و زیبایی را در خصوص زائران حضرت معصومه(س) قرار دهیم.

رمضانی در خصوص مساله پارکینگ خاطرنشان کرد: یک قطعه کاربری پارکینگ به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر متعلق به آموزش و پرورش بهترین نقطه برای احداث پارکینگ عمومی در خیابان دورشهر است که امیدواریم به سرانجام برسد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.