مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم عنوان کرد

دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض‌الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با تأکید بر اینکه فرهنگ قرض‌الحسنه با پشتوانه الهی و اقبال مردم جریان‌ساز شده است، گفت: برگ برنده در دست کسی است که تمام همت و آبروی خود را برای بهبود معیشت مردم و محرومیت‌زدایی از جامعه صرف می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض‌الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است
شناسه : 79138 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید حسین دامادی در نشست خبری شانزدهمین سالگرد تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به پیشگامی بانک در توسعه فناوری و نوآوری، گفت: این فقط یک شعار نیست عملکرد بانک در حوزه خدمات آنلاین واقعاً عالی بوده است؛ راه اندازی پیشخوان مجازی، توسعه وام آنلاین، افتتاح حساب آنلاین، سفته الکترونیک از جمله خدمات غیر حضوری بانک در سال‌های اخیر بوده که هرکدام از این اقدامات نیاز به شرح مفصل دارد.

دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض‌الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است

*توسعه روز افزون بانکداری الکترونیک

وی افزود: بانک در توسعه بانکداری قرض‌الحسنه مبتنی بر دستاوردهای دیجیتال فعال بوده و راه‌اندازی بستر الکترونیکی Q-BANK از جمله دستاوردهای ارزنده خدمات الکترونیکی بانک است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم از پرداخت بیش از ۴۹ هزار فقره انواع وام قرض‌الحسنه در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: این بانک در این مدت بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال انواع وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

وی از پرداخت وام به بیماران صعب‌العلاج خبرداد و گفت: یکی از افتخارات مهم استان قم، پرداخت ۱۲۰۰ فقره وام به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به بیماران معسر بوده و بانک ریسک این خدمات را به عنوان امور عام‌المنفعه و برنامه‌های مسئولیت اجتماعی پذیرفته است.

دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض‌الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است

ارائه گزارش عملکرد استانی

دامادی با تأکید بر اینکه تمامی وام‌های بانک با کارمزد تا سقف ۴ درصد اعطا شده است، گفت: در این مدت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج ۱۳۲ فقره، فرزندآوری ۲۱۵ فقره، اشتغال‌زایی ۵۸۷ فقره، کالا کارت و کالای ایرانی ۱۷۲۰ فقره، مهریار ۶۱۰ فقره و … به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر ایام سال اقدام به پرداخت وام می‌کند و این فرایند توقف‌ناپذیر است، گفت: به طور معمول روزانه چیزی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ وام قرض‌الحسنه به مشتریان اعطا می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم از استقبال مردم از بانکداری قرض‌الحسنه را نشان‌دهنده علاقه مردم به توسعه و تعمیق فرهنگ قرض‌الحسنه اعلام کرد و گفت: با اینکه بزرگترین و گسترده‌ترین دامنه پرداخت وام به مشتریان را داریم، ولی مطالبات معوق شده بانک کمتر از نیم درصد است.

دامادی با بیان اینکه حداقل ۴۰ درصد خدمات بانکی ما به صورت غیرحضوری و آنلاین است گفت: با این حال به دلیل افزایش مشتریان هنوز شاهد شلوغی شعب بانک هستیم و باید مردم به توسعه و ترویج بانکداری آنلاین در استان کمک کنند تا فشار کاری روی دوش خدمتگزاران خود در شعب بانکی کمتر احساس شود.

دستاوردهای بزرگ بانکداری قرض‌الحسنه الگوی شبکه بانکی کشور شده است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزء ۱۰۰۰ بانک برتر جهان

وی با اشاره به اینکه بانک شعار حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: این بانک در سطح کشور حداقل ۱۰۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۵هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص خواهد داد که با معرفی سازمان صمت استان قم ۲۰ فقره از این نوع وام‌ها به شرکت‌های دانش بنیان این استان تعلق خواهد گرفت.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با تأکید براینکه رسانه‌ها سفیران قرض‌الحسنه در کشور باشند، گفت: راهیابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان تنها نماینده جدیدالورود منطقه غرب آسیا به فهرست ۱۰۰۰ بانک برتر جهان بنابر رتبه‌بندی جدید نشریه تخصصی بنکر در سال ۲۰۲۳ گواه مبرهن موفقیت‌ها و تعالی این بانک است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.