دولت منابع مالی مونوریل را تأمین کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه مونوریل قم ازنظر تأمین منابع مالی بر عهده دولت است و حمایت ویژه دولت را برای تعیین تکلیف می‌خواهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دولت منابع مالی مونوریل را تأمین کند
شناسه : 78616 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که با حضور داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برگزار شد، با اشاره به پروژه مونوریل گفت: اجرای این طرح ازنظر تأمین منابع مالی بر عهده دولت است و حمایت ویژه دولت را برای تعیین تکلیف می‌خواهد،‌ به‌خصوص که موضوع مونوریل مورد تأکید رئیس‌جمهور نیز قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به پروژه مترو قم ادامه داد: نیاز است این پروژه نیز موردتوجه خاص دولت قرار گیرد، ما می‌خواهیم در سفر دوره دوم آقای رئیس‌جمهور به قم فاز نخست مترو این شهر افتتاح شود.

فاز نخست مترو قم حدفاصل شهرک شهدای کامکار تا میدان شهید مطهری هم‌‌اکنون آماده انجام تست گرم و اختصاص واگن جهت بهره‌برداری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قم در مرکز کشور است اما حاشیه‌نشینی و کمبودهایی دارد، اکنون مناطقی در قم داریم که مردم فقیری دارد و آنان نیازمند حمایت هستند، بنابراین لازم است در بودجه‌های ملی نسبت به رفع محرومیت‌ها در استان توجه شود.

وی همچنین در خصوص لزوم تأمین منابع درآمدی نهادهای فرهنگی تأثیرگذار، بیان داشت: برخی از این نهادها نیروی انسانی فراوانی دارند و منبع درآمد آن‌ها همین ردیف‌های فرهنگی است که لازم است به‌موقع تخصیص یابد.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.