خبرنگاران با «جهاد تبیین» به جامعه امید تزریق می‌کنند

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می‌توانند با پیگیری و مطالبه‌گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آن‌ها امید را به جامعه تزریق کنند‌.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خبرنگاران با «جهاد تبیین» به جامعه امید تزریق می‌کنند
شناسه : 78177 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگویی، اظهار داشت: گستردگی و نفوذ روزافزون رسانه‌های جمعی یکی از دستاوردهای فرهنگی و ارتباطی در عصر حاضر است که امروزه اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم اضافه کرد: ازجمله مهم‌ترین کارکردهای رسانه در دهه‌های اخیر موضوع گفتمان سازی است که این امر نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی جوامع دارد.

وی با اشاره به اهمیت کار خبری و فعالیت رسانه‌ای ابراز کرد: پوشش رویدادهای خبری، نقد منصفانه در کنار بیان دستاوردها و همچنین تبلیغ ارزش‌ها، ازجمله رسالت‌های خطیر خبرنگاران است که تلاش مؤثر آنان در عرصه حرفه خبرنگاری می‌تواند، جامعه را به سمت بالندگی، پیشرفت و تعالی سوق دهد.

طباطبایی نژاد عنوان کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) این بانوی تمدن ساز، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و مراکز متعدد علمی و پژوهشی و همچنین نگاه ویژه ملی به قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی عرصه کار خبری در این استان را حساس و خطیر کرده که این نقش مهم جامعه رسانه‌ای قم بیش‌ازپیش باید شناسانده و معرفی شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای یکی از عرصه‌های مؤثر در راستای کیفی سازی آثار خبری، رقابت سالم و ارزش نهادن به کار صاحبان این حرفه است تا از این بستر تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه بهتر دیده شود گفت: امیدواریم سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم در این عرصه بتواند موفق باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: جامعه خبری استان قم در آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی ازجمله در مناسبت مهم «روز قم» همراه و یاور مجموعه مدیریت شهری بودند که از تلاش‌های این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند که خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین می‌توانند با پیگیری و مطالبه‌گری مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولان، در جهت رفع آن‌ها امید را به جامعه تزریق کنند‌.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.