دوربین‌های ترافیکی «بینا» می‌شوند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه سامانه جامع کنترل تردد «بینا» به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: سامانه بینا تمام ترددهای ترافیکی را تجمیع کرده و تخلفات را برای پلیس ارسال می‌کند و تحلیل مناسبی در اختیار مدیران قرار خواهد داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوربین‌های ترافیکی «بینا» می‌شوند
شناسه : 78093 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مؤمن‌حجازی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴ سامانه و وب‌سرویس در سازمان تولیدشده و این اتفاق بزرگی است که ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: سامانه‌هایی همچون آتش‌نشانی و حفاری وجود داشته، اما بهینه‌شده است و کار جدیدی ارائه خواهد کرد و آمار ما را تغییر نمی‌دهد، اما سامانه ماده ۱۰۰، املاک، عوارض شهری و بودجه اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به سامانه جامع درآمدی خاطرنشان کرد: در این سامانه تلاش شده تمام نیازهای روز بهره‌بردارها پوشش داده شود و به‌روزرسانی تمام فرآیندها به‌صورت غیرحضوری انجام شود و اشراف درآمدی شهرداری نیز بیش از گذشته باشد.

مؤمن‌حجازی با اشاره به سامانه جامع کنترل تردد گفت: این سامانه یکپارچه‌سازی شده و به‌زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، سامانه بینا تمام ترددهای ترافیکی را تجمیع کرده است و تخلفات را برای پلیس ارسال می‌کند و تحلیل مناسبی در اختیار مدیران قرار خواهد داد.

وی تحلیل جامع و یکپارچه اطلاعات را در تصمیم‌های ترافیکی مهم دانست و اضافه کرد: در این سامانه تمام گزاره‌های ترافیکی لازم به مدیران ارسال می‌شود تا در مدیریت ترافیک شهر بهترین تصمیمات گرفته شود و این سامانه به‌زودی رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از تکمیل سامانه داشبورد یا سامانه رصد خبر داد و گفت: این سامانه در مرحله اجرا قرار گرفته و کار آن کنار هم گذاشتن آمار و تحلیل‌ها برای کمک در تصمیم‌سازی و بهبود فرآیندها است.

نوشته های مشابه
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.