پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی ساختمان گرمخانه در قم

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی احداث اسکلت بلوک اول گرمخانه سازمان بهزیستی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی ساختمان گرمخانه در قم
شناسه : 77631 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا رشیدی‌نژاد با اشاره به پروژه احداث اسکلت بلوک اول گرمخانه سازمان بهزیستی اظهار داشت: این پروژه از ۲۳ تیرماه با تحویل زمین در روند عملیات اجرایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای کامل اسکلت بتنی و اجرای ۸۰درصد دیوارچینی و ۹۰درصد نما تاکنون اجرا شده است، ابراز کرد: مبلغ قرارداد این پروژه بیش از ۸۱ میلیارد ریال است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده که شامل اجرای ساختمان بتنی در دو سقف زیرزمین و همکف به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با کاربری‌های اداری، آموزشی و خدماتی است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه در منطقه ۶ و شهرک فاطمیه اجرا خواهد شد، اذعان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ۹۲درصد بوده و عملیات اجرایی اسکلت، دیوارچینی و نماسازی پروژه مربوطه به اتمام رسیده است.

رشیدی نژاد موضوع پیمان این پروژه را اجرای ساختمان بتنی در دو سقف زیرزمین و همکف و اجرای دیوارچینی، نما و کف سازی زیرزمینی برشمرد و یادآور شد: متأسفانه با توجه به اینکه این پروژه عمرانی استانی بوده شاهد عدم تأمین منابع مالی از سوی دولت هستیم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.