۳۱۴ پروژه در حوزه خدمات شهری قم اجرایی می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست‌محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۸۲ میلیارد تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۱۴ پروژه در حوزه خدمات شهری قم اجرایی می‌شود
شناسه : 77605 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم اظهار کرد: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست‌محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۸۲ میلیارد تومان است که از این تعداد ۴۷ پروژه در حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۴ میلیارد تومان است

وی بیان کرد: در همین راستا در ارزیابی که توسط معاونت برنامه‌ریزی انجام شد، در بین حوزه معاونت‌های شهرداری قم، حوزه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست رتبه دوم ارزیابی عملکرد را در ماه‌های گذشته سال جاری از آن خود کرد.

به گفته معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، در ماه‌های گذشته، ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اجرا شد.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌هایی در این زمینه در سطح مناطق هشت‌گانه با نظارت عالیه معاونت خدمات شهری در دست اقدام است، گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های نقش برجسته، نورپردازی، طراحی و اجرای المان‌های شهری و طرح‌های التزام‌بخشی و حذف زوائد بصری بوده که در حال انجام است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.