صدور ۱۴۰ اخطار قانونی به مالکین باغ‌ها در قم

مدیرعامل سازمان سیما، ‎منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۴۰ اخطار قانونی به مالکین باغ‌ها صادر شده است، گفت: شهر قم در گذشته دارای باغات شهری فراوان بوده اما به دلایل مختلف اعم از تغییر کاربری، بی‌توجهی مالکین و اعمال‌نفوذ برخی مسئولان، باغات شهر تبدیل به زمین‌های خشک و بی‌آب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صدور ۱۴۰ اخطار قانونی به مالکین باغ‌ها در قم
شناسه : 77603 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جواد‎یا‎ن اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۴۰ اخطار قانونی در‎ جهت جلوگیری از خشک شدن باغات شهر به مالکین باغ‌ها صادر شده است.

وی افزود: شهر قم در گذشته دارای باغات شهری فراوان بوده اما به دلایل مختلف اعم از تغییر کاربری، بی‌توجهی مالکین و اعمال‌نفوذ برخی مسئولان، باغات شهر تبدیل به زمین‌های خشک و بی‌آب شد.

مدیرعامل سازمان سیما، ‎منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در خصوص اقدامات انجام شده در جهت حفظ باغات شهر تصریح کرد: با مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان، تمامی باغات شهر خارج از محدوده اعلام شد تا مابقی باغات حفظ شود.

جواد‎یا‎ن با بیان اینکه این موضوع از دغدغه‌های شهرداری قم است، گفت: اقدامات دیگری در راستای حفظ و جلوگیری از تخریب باغ انجام شده که می‌توان به خرید و ارائه آب به مالکین باغ اشاره کرد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.