نسخه جدید درگاه میز خدمت قمیار آغاز به کار کرد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از استقرار خدمات جدید در درگاه میز خدمت قمیار (نسخه جدید)، مطابق با نیاز شهروندان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نسخه جدید درگاه میز خدمت قمیار آغاز به کار کرد
شناسه : 77597 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مؤمن حجازی اظهار داشت: جهت تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری قم و مطابق با نیاز شهروندان، سرویس‌های جدیدی در حوزه‌های شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهروندی تکمیل و راه اندازی شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم افزود: علاوه بر این خدمات ارائه شده، امکان ثبت نام و ثبت درخواست‌های مختلف توسط اتباع خارجی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ثبت ملک، استعلام کدپستی، دریافت کد نوسازی و پیگیری وضعیت درخواست از خدمات جدید درگاه میز خدمت قمیار در حوزه شهرسازی است، گفت: ثبت خودرو، خرید مجوز طرح ترافیک، خرید مجوز طرح ترافیک برای دیگران و درخواست اتوبوس دربستی نیز به خدمات حوزه حمل و نقل اضافه شده است.

مؤمن حجازی اضافه کرد: درخواست یا اصلاح پلاک شهرداری، درخواست مجوز ایستگاه صلواتی، جستجوی درگذشتگان، فرم ثبت شکایت بازرسی و دیدبان شهر (۱۳۷) نیز در حوزه خدمات شهروندی به درگاه میز خدمت قمیار افزوده شده است.

گفتنی است این سامانه بصورت نسخه PWA (وب اپلیکیشن پیشرونده)، قابلیت اجرا و پشتیبانی در کلیه سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌ها از جمله اندروید، IOS ، ویندوز و … از طریق مرورگر (به نشانی : qomyar.qom.ir ) را دارد که شهروندان می‌توانند از این خدمات به‌صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

نوشته های مشابه
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
آماده‌باش ۵۰۰ تاکسی برای مراسم تشییع شهدای خدمت در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.