تملک ۸۱ غرفه میوه‌وتره‌بار میدان مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: سازمان میادین تاکنون برای تملک ۸۱ غرفه میدان میوه و تره شهید مطهری بالغ‌بر ۴۳ میلیارد تومان هزینه کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک ۸۱ غرفه میوه‌وتره‌بار میدان مطهری قم
شناسه : 77408 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای طرح تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام مدیریت شهری بوده که گرچه هزینه‌های سنگینی در بردارد، ولیکن تداوم آن، سازمان میادین را به هدف اصلی خود که رضایت شهروندان بوده نزدیک‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر عزم راسخ سازمان میادین در خصوص تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان شهید مطهری گفت: بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از صنوف فعال تقاضا داریم نسبت به واگذاری املاک تحت تصرف اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: میدان شهید مطهری شاهراه ارتباطی قم محسوب می‌شود و از نگاه زائر و مجاور با مشکلات مانند بلاتکلیفی همراه است، بنابراین تملک منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستاجرین و متصرفین در میدان شهید مطهری و روان‌سازی ترافیک معابر منتهی به آن در اولویت قرار دارد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.