حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری به‌موقع پرداخت می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری قم جزو معدود شهرداری‌های کلان‌شهرهایی است که حقوق و مزایای کارگران را به‌موقع پرداخت می‌کند و پاداش شش‌ماهه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری به‌موقع پرداخت می‌شود
شناسه : 77400 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، اظهار کرد: تقریباً ۷۵۰ تن زباله در طول شبانه‌روز در سطح مناطق هشت‌گانه با هزار و ۵۶۵ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و ۱۹۶ خودروی مکانیزه، خدمات شهری را ارائه می‌دهند.

به گفته وی، نظارت‌ها در سطح شهر بیشتر به‌صورت مکانیزاسیون و نرم‌افزاری انجام می‌گیرد و تمام خودروهای خدمات شهری مجهز به سیستم مکان‌یاب هستند و موتورسیکلت‌های سرکارگران نیز سیستم مکان‌یاب دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم جزو معدود شهرداری‌های کلان‌شهرهایی است که حقوق و مزایای کارگران را به‌موقع پرداخت می‌کند و پاداش شش‌ماهه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طبق قانون کار در قرارداد کارگری سالانه دو دست لباس، یک بادگیر و یک جفت کفش ایمنی در نظر گرفته شده است که بر استفاده بهینه از آن نظارت می‌شود.

اصفهانیان‌مقدم تأکید کرد: طی سنوات گذشته کارگران فصلی در تابستان از قم خارج می‌شدند و در پاییز مجدد بازمی‌گشتند، اما سال جاری تعداد کارگران کاهش‌یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: پردازش ۷۵۰ تن زباله در حال انجام است و تفکیک آن از مبدأ و مقصد انجام می‌گیرد. در این زمینه بر فرهنگ شهروندی تأکید ویژه‌ای داریم تا شهروندان زباله‌ها را به‌موقع خارج از منازل قرار دهند، زیرا برخی بعد از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۶:۰۰ زباله‌ها را بیرون از منازل قرار می‌دهند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.