تلاش برای گسترش بوستان‌های محلی در منطقه ۳ قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۵ لکه فضای سبز در سطح منطقه خبر داد و گفت: احداث این بوستان‌های محله‌ای منوط به تصویب کمیسیون ماده ۵ و ستاد بازآفرینی شهری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای گسترش بوستان‌های محلی در منطقه ۳ قم
شناسه : 77326 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی‌ با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز محله‌ای در منطقه سه قم اظهار داشت: این منطقه در بافت فرسوده و شکل گرفته شهر است و تأمین بوستان‌های محله‌ای تنها با امکان تملک میسر است.

وی با بیان اینکه در بافت فرسوده زمینی برای ایجاد فضای سبز وجود ندارد، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای توسعه این مهم انجام داده ولی همچنان منطقه در سرانه فضای سبز محلات با کمبودهای زیادی روبه‌روست.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر اقدامات صورت گرفته در خصوص فضای سبز محلات تصریح کرد: در طرح‌های بازآفرینی شهری ۱۵ لکه به ستاد بازآفرینی شهری معرفی‌شده و نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته تا در کمیسیون ماده ۵ و ستاد بازآفرینی شهری به تصویب برسد که اگر این موارد تصویب شود، اقدامات اجرایی برای ایجاد فضای سبز صورت می‌گیرد.

روحانی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم حدفاصل میدان آیت‌الله سعیدی تا میدان امام خمینی(ره)، فضاهای سبز محلی ایجاد کنیم تا به نیاز مردم پاسخ داده شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.