نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی برخط با موضوعات ترافیکی در قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی با تکنولوژی «ال ای دی» با موضوعات اطلاع‌رسانی ترافیکی معابر و وضعیت پارکینگ‌ها در ایام مناسبتی در دستور کار سازمان ترافیک قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی برخط با موضوعات ترافیکی در قم
شناسه : 77282 | انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اعلام خبر نصب نخستین تابلو اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در بلوار شهید سلیمانی اظهار داشت: این تابلوها با استفاده از تکنولوژی آل ای دی و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد و در آینده نزدیک به صورت بر خط – آنلاین- پیام‌های ترافیکی و اطلاع‌رسانی وضعیت پارکینگ‌ها در مراسم و ایام مناسبتی را جهت اطلاع شهروندان و زائرین پخش خواهد کرد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در این تابلوها با هدف کاهش بار ترافیکی معابر منتهی به پارکینگ‌ها در صورت تکمیل ظرفیت انجام می‌شود و زائرین در ابتدای ورودی به شهر مقدس قم و ورودی بلوار شهید سلیمانی و میدان زائر از وضعیت ظرفیت پارکینگ‌ها مطلع خواهند شد و در صورت تکمیل ظرفیت به سایر پارکینگ‌های اطراف حرم راهنمایی می‌شوند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی بستری مناسب و به روز در اختیار مجموعه سازمان‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری جهت آموزش و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و اطلاع‌رسانی‌های اضطراری مورد نیاز شهروندان و زائرین قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.