مدیریت شهری قم از برگزیدگان تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت می‌کند

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: با یک برنامه‌ریزی مناسب از افرادی که در این رویداد برگزیده می‌شوند در مسائل شهری استفاده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیریت شهری قم از برگزیدگان تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت می‌کند
شناسه : 77263 | انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در حاشیه بازدید از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار داشت: ۳ سال پیش هم از این رویداد بازدید کرده بودم اما امروز میزان پیشرفت و حضور گروه‌های مختلف بسیار زیاد و چشمگیر بود و توسعه این رویداد کاملاً مشخص است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: رویکردها متفاوت شده است و برگزاری چنین رویدادی جای تقدیر دارد، از طرف مجموعه مدیریت شهری با این ظرفیتی که در اینجا مشاهده می‌کنم می‌توانم این نوید را بدهم که در سال‌های آینده این رویداد به‌صورت مشارکتی بوده و مجموعه شهرداری در برگزاری این رویداد حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: خروجی‌های این رویداد چه در بحث کدنویسی و برنامه‌نویسی و چه در بحث انیمیشن در موضوعات فرهنگ‌سازی و فرهنگ شهروندی قابل‌استفاده است.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: می‌توان از تولیدات این تیم‌های جوان و نوجوان که در این رویداد حضور دارند استفاده کرد و امیدواریم مدیریت شهری هم بتواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند این قول را می‌توانم بدهم که ان‌شاءالله با یک برنامه‌ریزی مناسب از افرادی که در این رویداد برگزیده می‌شوند در مسائل شهری استفاده کنیم.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.