تحقق ۱۰۱ میلیارد تومانی بودجه ملی و استانی شهرداری قم

مدیر اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم گفت: اعتبارات استانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ که تا انتهای شهریورماه امکان هزینه‌کرد وجود داشت، ۱۰۱ میلیارد تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحقق ۱۰۱ میلیارد تومانی بودجه ملی و استانی شهرداری قم
شناسه : 76740 | انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا درودگر با با اشاره به اعتبارات ملی و استانی شهرداری قم در سال مالی ۱۴۰۱، اظهار کرد: کل اعتبارات ذی‌حسابی در سال ۱۴۰۱ که تا انتهای شهریورماه دوره متمم برای هزینه آن است، صد میلیارد تومان است.

وی، میزان اعتبارات ملی را ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دانست و افزود: بقیه یک صد میلیارد تومان اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی بوده است.

مدیر اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم، پروژه‌های استانی را نام برد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های استانی شامل خرید قیر، احداث پارک کوهستانی در بوستان هزار هکتاری، خرید دوربین امنیتی و خرید خودروی برقی برای پیاده راه‌های اطراف حرم است.

درودگر اضافه کرد: ۲ میلیارد تومان هزینه خرید ماشین برقی، ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تسویه دیون و یک میلیارد تومان برای تأمین دوربین امنیتی هزینه شده است.

وی، اعتبارات مربوط به سال ۱۴۰۲ در قم را نیز مورد بررسی قرار داد و تأکید کرد: اعتباراتی که در قانون بودجه برای قم در نظر گرفته شده ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای قطار شهری است که اعتبار ملی بوده و از ابتدای مهرماه فعالیت آن آغاز شده و اعتبار استانی نیز ۲ میلیارد تومان برای احداث پارک کوهستان است.

مدیر اعتبارات ذی‌حسابی شهرداری قم گفت: ۱۰۱ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شده است و کامل در بخش‌های مورد نظر هزینه شده است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.