تحقق ۱۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار طی ۶ ماهه نخست سال جاری محقق شده که هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحقق ۱۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار قم
شناسه : 76680 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به تلاش برای تحقق درآمدهای این منطقه، اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال وضعیت مناسبی ازنظر منابع درآمدی داشتیم اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است، زیرا شهروندان بیشتر در زمان اختصاص تخفیف و کاهش عوارض مراجعه می‌کنند.

وی در خصوص درآمد منطقه چهار شهرداری قم از محل بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه افزود: نزدیک به ۷۰۰ پرونده طی ۶ ماهه نخست سال جاری در منطقه چهار قم وجود داشت که پیگیری آن برای سرمایه‌گذار به صرفه بود و از ابتدای سال که ابلاغیه آن مشخص شد تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر مراجعه کرده و حدود ۲۰۰ نفر تعیین تکلیف شده‌اند و باقیمانده نیز ازآنجایی‌که تا پایان آذرماه زمان دارند، در روزهای باقیمانده مراجعه می‌کنند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار طی ۶ ماهه نخست سال جاری بوده است که هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی است و بودجه نقد و غیر نقد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی ‌عنوان کرد: با توجه به پروژه‌های عظیمی که در سطح منطقه چهار تعریف شده از جمله پل نیک‌اندیش، گذر فردوسی و باغ گیاه‌شناسی، در تلاشیم تا علاوه بر اینکه خدمات ماهیانه در زمینه فضای سبز و نظافت به‌خوبی انجام شود، بتوانیم این پروژه‌ها را به‌خوبی پیش ببریم و خوشبختانه پروژه‌ها ۱۰ درصد نسبت به کنترل پروژه و درآمد نقد و غیر نقد نیز ۲۵ درصد جلوتر است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.