تلاش جهادی برای حفظ فضای سبز شهری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: یکی از معضلات بزرگ، وجود مشکلات محیط زیستی و آلودگی هوا در کلان شهرها‎ست به همین دلیل حفظ فضای سبز شهری، امری جهاد گونه در شهرهای کشور است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش جهادی برای حفظ فضای سبز شهری
شناسه : 76325 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید عرفان‌منش با اشاره به جمعیت شهر‎نشینا‎ن‎ کشور، اظهار کرد: جمعیت شهر‎نشینا‎ن ۷۵ درصد است و شهرداری ها موظف به ایجاد یک زندگی پر نشاط شهری برای شهروندان هستند.

وی افزود: با تشکیل جلسات متعدد در کشور با محوریت سازمان شهرداری و دهیاری‌های کل کشور، مباحث شهری بین مدیران مطرح و تجربیات یکدیگر را در اختیار هم قرار می‌دهند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در صورت وجود مشکل در حوزه فضای سبز یکی از شهرها، موضوع به اتحادیه منتقل و کارگروه‌ها‎یی در این خصوص تشکیل می‌شود و مشکلات پیش آمده را برطرف می‌کنند.

عرفان منش با اشاره به تحول شهر قم در حوزه فضای سبز گفت : شهر قم با تلاش مدیریت جدید شهرداری و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم در حوزه فضای سبز متحول شده است.

وی ادامه داد: تأمین منابع آبی که در قم اتفاق افتاده ماحصل تلاش مدیریت شهری قم و همکاران وزارت کشور و استانداری بود که با همدلی این اتفاق را رقم زدند و این قابل ستایش است.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.