نقش مؤثر مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شهر قدس با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، گفت: مسجد سنگر مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش مؤثر مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان
شناسه : 76268 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری قم، فریبرز ثقفی در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: این نشست برای دومین سالی است که برگزار می‌شود که بسیار نشست موفقی خواهد بود.

وی افزود: در نشست اول شاهد دستاوردهای مهم در حوزه فرهنگی و اجتماعی بودیم و توانستیم در شهرهای مختلف آن را اجرایی و از تجربیات یکدیگر بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شهر قدس گفت: باید از شهرداری قم و سازمان فرهنگی این شهر قدردانی کنم که این اجلاس را برگزار می‌کند و امیدواریم بتوانیم در شهر قم که قطب کارهای فرهنگی است، به دستاوردهای مهم برسیم.

ثقفی با اشاره به تجربیات موفق فرهنگی در شهرداری شهر قدس گفت: شهرداری ها همواره یکی از پایه های اصلی اقدامات فرهنگی هستند و ما افتخار داریم در این زمینه تلاش داشته باشیم.

وی ابراز داشت: تجلیل از نخبگان فرهنگی، دانشجویی و ورزشی از جمله مسائلی است که ما اقدام به برگزاری آن کرده و از این طریق نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شهر قدس با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت مساجد گفت: مساجد جایگاه بسیار مهمی دارند و مسجد سنگر است و سنگر هم فقط برای جنگ نظامی نیست و در حال حاضر که جنگ رسانه‌ای و فرهنگی داریم باید از مساجد استفاده کنیم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.