سخنگوی شورای شهر قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
پاسخگویی سخنگوی شورای شهر به ۵۱ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روحالله امراللهی در ادامه اجرای طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
عضو هیئترئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به ۵۱ تماس مردمی در حوزههای مختلف خدماتی، پسماند، عمرانی، فضای سبز، فرهنگی و… پاسخ داد.
گفتنی است طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو در چهارمین سال اجرا توانسته نقش مهمی در ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با مدیران شهری داشته باشد.
https://shahr20.ir/?p=75943
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 28 November , 2024