پاسخگویی سخنگوی شورای شهر به ۵۱ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷

سخنگوی شورای شهر قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی سخنگوی شورای شهر به ۵۱ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷
شناسه : 75943 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی در ادامه اجرای طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود.

عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به ۵۱ تماس مردمی در حوزه‌های مختلف خدماتی، پسماند، عمرانی، فضای سبز، فرهنگی و… پاسخ داد.

گفتنی است طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو در چهارمین سال اجرا توانسته نقش مهمی در ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با مدیران شهری داشته باشد.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.