برقراری ۳۴ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در شهریورماه
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه ۱۳۷ در شهریورماه اظهار داشت: از ۳۴ هزار و ۷۸۴ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷، بیشترین درخواست موضوع گروهی، نظافت با دو هزار و ۵۰۰ تماس بوده که بیشترین درخواست برای منطقه ۶ گزارششده است.
وی افزود: هزار و ۳۰۰ تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده ۸۵۰ مورد درخواست جمعآوری خاک و نخاله و ۸۲۰ مورد زباله و ضایعات گزارششده بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: گروه موضوعات آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوسرانی، انهار، زیباسازی، جمعآوری و نصب، شستوشو، ساختوساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیبهای اجتماعی نیز به ترتیب از تماسهای تلفنی پرتکرار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه سال جاری است.
کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشتگانه به شهروندان، تأکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به پیامهای شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با ۹۷ درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشتهاند.
وی اضافه کرد: در میان سازمانهای تابعه شهرداری، آتشنشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستانها با عملکرد ۱۰۰ درصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجای گذاشتهاند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنماییهای لازم در خصوص درخواستهای شهروندان انجام میشود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 28 November , 2024