برگزاری تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین شهرداری قم

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین شهرداری قم
شناسه : 75105 | انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین با حضور اصفهانیان‌مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، بیطرفان مدیرکل حسابرسی و امور مجامع، علیرضا مظفری مدیرعامل سابق این سازمان و مدیر جدید منطقه هشت و دیگر مدیران شهرداری قم برگزار شد.

مظفری در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت و اقدامات ۹ ساله خود، به اجرای برنامه‌های این سازمان در راستای ساماندهی مشاغل شهری و احداث و راه‌اندازی دو شهرک بزرگ خودرو و شهرک صنوف، تملک منافع پلاک‌های باقیمانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری، اجرای طرح توسعه میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی و… اشاره کرد.

سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد شهردار قم خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های منظم در راستای ساماندهی مشاغل شهری و بهبود محیط کسب‌وکار، افزایش دسترسی به بازارهای شهری و مشارکت اثربخش در ارتقا اقتصاد شهری مبتنی بر مشارکت شهروندان مورد تأکید و در دستور کار قرار گرفته است.

محسن صادقی امینی با تأکید بر اجرای وظایف و رسالت اصلی سازمان میادین و اهتمام در ساماندهی مشاغل شهری، تصریح کرد: سازمان میادین در راستاى وظایف محوله و قانونى خود در ارتباط با ساماندهى مشاغل اقدامات مناسب و قابل قبولی انجام داده و یا در دست مطالعه و اجرا دارد که در این راستا هماهنگی سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان ضروری به نظر می‌رسد.

شایان‌ذکر است با حکم دکتر سقائیان نژاد، محسن صادقی امینی به‌عنوان سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم منصوب‌شده است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.