لزوم تلاش انجمن‌های هنری قم برای تولید آثار فاخر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه هنر قم در همه عرصه‌ها از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است و انتظار می‌رود انجمن‌های هنری برای تولید آثار ارزشمند و فاخر از هیچ کوششی دریغ نکنند، گفت: یکی از رسالت‌های مهم هنرمندان ایجاد آرامش و امیدآفرینی در جامعه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تلاش انجمن‌های هنری قم برای تولید آثار فاخر
شناسه : 74469 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دیداری صمیمی با مدیران انجمن‌های هنری استان قم، یکی از وظایف مهم انجمن‌ها را ایجاد آرامش و امید در جامعه برشمرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌های قابل تقدیری در انجمن‌های هنری قم صورت گرفته و به لطف خدای قادر متعال، هنر قم در همه عرصه‌ها از وضعیت مطلوبی در کشور برخوردار است، با این وجود همه ما باید توجه و دقت داشته باشیم که یکی از رسالت‌ها و وظایف مهم هنر ایجاد آرامش و امید در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: از همه انجمن‌های هنری انتظار داریم برای حرکت و مسیر هنری خود، برنامه‌ریزی و انسجام لازم را داشته باشند و برای تولید آثار ارزشمند و فاخر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در این جلسه مدیران و نمایندگانی از انجمن سینمای جوانان قم، انجمن عکاسان، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن طراحان مد و لباس، انجمن رسانه‌های دیجیتال، انجمن خوشنویسی و انجمن موسیقی حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

در پایان این جلسه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهینی معاون فرهنگی مؤسسه امامت توضیحاتی در خصوص برگزاری دور جدید جشنواره فرهنگی و هنری ارادت با موضوع غدیر بیان کرد.

خاطرنشان می‌شود این جشنواره در رشته‌های مختلف هنری و با موضوع غدیر برگزار خواهد شد که به زودی فراخوان بخش‌های مختلف آن منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در مدیریت شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.