پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به فعالان سینما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی روز ملی سینما را به تلاشگران عرصه هنر هفتم در استان تبریک گفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به فعالان سینما
شناسه : 74452 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی روز ملی سینما را به تلاشگران عرصه هنر هفتم تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به شرح زیر است:

 «هوالمصور»

هنر سینما که امروزه یکی از قدرتمندترین ابزارهای انتقال مفاهیم و معانی در جهان به شما می‌رود، در کشور عزیزمان ایران دوران‌ها و فراز و نشیب‌های مختلفی و متعددی را به خود دیده، اما پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گویی دروازه‌های معرفت و پرداختن به مسائل کلان بشری و مفاهیم والای اسلامی انسانی را به روی این هنر در ایران عزیز باز کرد.

سینمای مطلوب از نگاه دغدغه‌مندان و دلسوزان جامعه، سینمایی‌ست که شرافتمندانه و صادقانه در خدمت ارزش‌های اصیل دینی و ملی باشد و هدفی جز اعتلای باورهای روشن الهی انسانی را دنبال نکند و فعالانه به دنبال تعمیق اندیشه‌های ارزشمند باشد.

سینمای ایران، وامدار هنرهای اصیل و کهنی است که نسل به نسل و در طول هزاره‌های مختلف پویا و ماندگار بوده و همین امروز نیز در زندگی‌های ایرانی مؤثر و جاری‌ است.

سینمای ایران در مسیری، جلوه‌گری و حرکت خود را آغاز کرد که هنرمندان بسیاری در آن گام برداشته‌اند و سینماگران کشور نیز باید آگاه به این مسئله باشند که هنر هفتم در ایران اسلامی، باید بهره‌مند از دریای گسترده و وسیع هنرهای درخشان این سرزمین باشد تا حرکت و برکتی روزافزون را تجربه کند؛ باید آگاه به معارف غنی و روزآمد دین مبین اسلام باشد تا در جهان امروز، در جهان دچار سردرگمی امروز، حرف‌های نو، نجات‌بخش و اندیشه‌های امیدآفرین را نشر دهد.

اینجانب بیست و یکم شهریور ماه به‌عنوان «روز ملی سینما» را فرصتی مغتنم و مناسب برای تکریم و تقدیر تمامی هنرمندان متعهد سینمای کشور و خانواده فرهیخته و نجیب سینماگران استان قم می‌دانم و ضمن گرامیداشت این روز، برای تمامی تلاشگران و علاقه‌مندان به هنر هفتم آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.