بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر قم از محور جاده قدیم کاشان

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم از لزوم بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر قم از سمت کاشان به علت عدم امکان تحقق اجرایی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازنگری طرح ساماندهی ورودی شهر قم از محور جاده قدیم کاشان
شناسه : 73948 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی با اشاره به توجه به عدالت اجتماعی در توزیع پروژه‌های شهری، اظهار داشت: در تمام مراحل انجام پروژه‌های شهری در حوزه‌های مختلف توجه به محلات کم‌برخوردار و ایجاد عدالت اجتماعی در دریافت خدمات از اولویت‌های مهم مدیریت شهری بوده و خواهد بود.

وی افزود: در آخرین جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری نیز مقرر شد خیابان‌های شهید حاج‌رضایی و شیخ حسن مثله در اولویت تملک قرار گیرد تا با بازگشایی این مسیر تغییر قابل توجهی در چهره منطقه و محدوده مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم ادامه داد: با توجه به اینکه طرح ساماندهی ورودی شهر قم از سمت کاشان امکان تحقق اجرایی ندارد و نیازمند بازنگری است باید عطف به این مهم شرایط امروزین شهر قم و منطقه جمکران مد نظر قرار گیرد.

امراللهی در خصوص سایر مصوبات این جلسه نیز گفت: آغاز طرح باغ موزه آب در منطقه جمکران و بازنگری و ساماندهی طرح ورودی شهر قم از جاده قدیم کاشان در دستور منطقه قرار گرفته است و امید داریم در این حوزه نیز شاهد تغییرات قابل توجه و در شأن مردم شریف قم و مسجد مقدس جمکران باشیم.

نوشته های مشابه
ضابطیان مهمان شهر کتاب قم می‌شود
اجرای پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی در ۱۰۰ مدرسه قم
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.