فعالیت ۵ بخش تخصصی در درمانگاه شهریار قم

مدیر درمانگاه شهریار با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های تخصصی در درمانگاه شهریار، گفت: این مرکز درمانی در پنج بخش تخصصی دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و پوست و مو به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۵ بخش تخصصی در درمانگاه شهریار قم
شناسه : 73747 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت عیوض‌لی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ساخت در مانگاه شهریار قم از سال ۹۵ آغاز شد، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بخش عمومی این درمانگاه از سال ۹۷ خدمات رسانی خود را به همشهریان قمی آغاز کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی بخش‌های تخصصی در درمانگاه شهریار، افزود: با انجام طرح‌های توسعه‌ای امروز درمانگاه شهریار این افتخار را دارد که در پنج بخش تخصصی دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، پوست و مو به مردم خدمات‌رسانی کند.

مدیر درمانگاه شهریار قم با اشاره به واقع شدن این درمانگاه در منطقه محروم یادگار امام، تصریح کرد: با وجود اینکه این درمانگاه در منطقه محروم است اما ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بهترین پزشکان متخصص و بهترین تجهیزات روز دنیا را برای رفاه بیشتر مردم در درمانگاه شهریار استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ۹ پزشک عمومی و ۴ پزشک متخصص در درمانگاه شبانه روزی شهریار فعالیت می‌کنند که به طور میانگین روزانه ۳۰۰ مراجعه‌کننده برای استفاده از خدمات در درمانگاه شهریار حضور پیدا خواهند کرد.

عیوض‌لی با اشاره به همکار ۲۸ نفر به صورت بیمه‌ای و ۵۷ نفر به صورت پاره وقت با درمانگاه شهریار، اظهار کرد: در حالی که درمانگاه شهریار بخش خصوصی محسوب می‌شود ولی ما سعی کردیم تعرفه‌های درمانگاه را حتی کمتر از تعرفه‌های درمانگاه های خیریه تعیین کنیم و البته این قیمت پایین به هیچ وجه از کیفیت خدمات کم نکرده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.