خدمت‌رسانی ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون به زائرین اربعین در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون و ۷۰ دستگاه تاکسی صلواتی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در قم در حال آماده‌باش هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی ۴۰۰ دستگاه تاکسی سواری و ون به زائرین اربعین در قم
شناسه : 73663 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: اقدامات سازمان تاکسیرانی برای ایام اربعین شامل حضور ۴۰۰ تاکسی سواری و ون برای حضور در مراسم، اطلاع‌رسانی به رانندگان و اعلام آماده‌باش در کانال اطلاع‌رسانی برای داشتن آمادگی لازم، کشیک پرسنل اداری و بازرسی و استقرار آن‌ها برای کنترل تاکسی‌ها، برنامه‌ریزهای لازم برای کنترل ترافیک و ورود تاکسی از سمت بلوار خلیج‌فارس و خروج از سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت امامزاده احمد(ع) است.

وی با اشاره به ساماندهی تاکسی‌های صلواتی در این ایام گفت: در ایام نیمه شعبان ۷۰ تاکسی نسبت به جابه‌جایی رایگان و صلواتی زائرین اقدام کردند که همین تعداد در ایام اربعین نیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم محل دپوی تاکسی‌ها در راهپیمایی جاماندگان اربعینی در بلوار پیامبر اعظم(ص) را میدان آل یاسین اعلام کرد و افزود: اگر چنانچه زائرین از محل‌های اسکان مانند امامزاده جمال نیاز به جابه‌جایی به حرم مطهر را داشته باشند ما آمادگی لازم را داریم.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.