نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» در قم اجرا می‌شود

نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» به کارگردانی سید محمدرضا پیغمبری در تالار فرهنگ و هنر قم به روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» در قم اجرا می‌شود
شناسه : 73542 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» نوشته روح‌الله صالحی و به کارگردانی سید محمدرضا پیغمبری در تالار فرهنگ و هنر قم به روی صحنه رفت.

پیغمبری سال گذشته کارگردانی نمایش «بابا نان داد» را برعهده داشت و چهار سال قبل در بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی قم به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد. کارگردانی نمایش خیابانی «مهندس مین» نیز در سوابق هنری این هنرمند جوان دیده می‌شود.

در خلاصه داستان نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» آمده است: بعد از غائله انگلیسی‌ها در خرید گندم و مقاومت آقا سلیمان، انبار گندمش به آتش کشیده می‌شود و او نیز به قتل می‌رسد، دخترش صنم بانو شرط برپایی مراسم سالانه تعزیه در حیاط خانه را در اشقیاخوانی میرآقا می‌داند… .

سید صدرا میرئی، صدیقه مشایخی و آیدا سلیمانی، ‌بازیگران این اثر نمایشی هستند. همچنین مهدی نیک‌روش طراحی صحنه‌ این اثر را به عهده داشته‌ است.

این نمایش از ۲۴ مرداد تا ۷ شهریور ماه هرشب از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر به نشانی خیابان خاکفرج، نبش میدان شهید نواب صفوی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای رزرو صندلی و خرید بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۰۳۷۷۰۱۸ تماس بگیرند یا از طریق سایت بیلیتاما به نشانی www.bilitama.com اقدام به رزرو کنند.

خاطرنشان می‌شود نمایش «مجلس اضافات یک تیغ» با حمایت حوزه هنری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری قم تولید شده و در ایام محرم و صفر پذیرای علاقه‌مندان به هنر نمایش است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در مدیریت شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.