اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک افتتاح شد

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک افتتاح شد
شناسه : 73447 | انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوری امام جمعه کهک، گلچین‌پور فرماندار کهک و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

در نخستین گام جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با هدف بررسی برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان کهک برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

محمد خامه‌یار مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه آغاز به کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک در گفت‌وگو با «شهر۲۰»، عنوان کرد: در راستای توسعه عدالت فرهنگی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در شهرستان کهک آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خود را ملزم به ارائه خدمات به تمامی هم‌استانی‌ها می‌داند، تصریح کرد: ساختمان فعلی برای خدمات‌رسانی به اهالی کهک، اجاره و تجهیز شد، ضمن اینکه درخواست زمین در سایت اداری شهرستان کهک ثبت شده و با موافقت فرماندار و جذب اعتبار، ساختمان اداره ارشاد شهرستان در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

خامه‌یار تصریح کرد: در حال حاضر از نیروهای محلی برای مدیریت و پیشبرد امور فرهنگی شهرستان‌ کهک استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان کهک با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان این دو شهرستان به‌طور منظم تشکیل ‌و مصوبات آن نیز پیگیری می‌شود.

مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان بر لزوم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان کهک تأکید کرد و گفت: محفل شعر عاشورایی همزمان با ایام شهادت امام سجاد(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی قم و کهک در خانه تاریخی ملاصدرا برگزار شد و برگزاری چنین برنامه‌هایی از سوی اداره‌کل تداوم خواهد داشت. 

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در مدیریت شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.