آرایشگاه درمانگاه نیست

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان از ارائه تسهیلات بدون بهره برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی در این کلینیک خبر داد و با انتقاد از انجام برخی اقدامات درمانی در آرایشگاه‌های زنانه، گفت: این موضوع واقعاً وحشتناک است، چراکه خطر آلودگی و انتقال انواع و اقسام بیماری‌‌ها وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آرایشگاه درمانگاه نیست
شناسه : 73030 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر سید محمدحسن طاهایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، به پیشینه تشکیل کلینیک تخصصی پوست و موی ایرانیان در قم اشاره کرد و گفت: ۱۳ سال قبل این مرکز درمانی به عنوان نخستین کلینیک پوست و موی تخصصی در استان قم آغاز به کار کرد و در حال حاضر نیز با سیزده پزشک متخصص و فوق تخصص در حال خدمات‌رسانی به همشهریان است.

وی تصریح کرد: کلینیک پوست و موی ایرانیان از معدود مراکز تخصصی به شمار می‌رود که پزشکان متخصص این مجموعه از صبح روز شنبه تا پایان روز پنجشنبه در حال ارائه خدمات درمانی و زیبایی هستند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان با تأکید بر اینکه این مرکز درمانی فعالیت درمانی و آکادمیک می‌کند، افزود: در حالی که ما می‌توانستیم مثل بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک‌های کشور فقط از یک پزشک عمومی استفاده کنیم اما برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به همشهریان از پزشکان متخصص و فوق تخصص از شهرهای اصفهان، تهران و کاشان دعوت به همکاری کردیم.

طاهایی اضافه کرد: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر به کلینیک ایرانیان مراجعه کرده و خدمات تخصصی درمانی و زیبایی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل تعرفه مناسب درمانی در قم، بسیاری از بیماران کلینیک ایرانیان از استان مرکزی و شهر کاشان هستند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان به تفاوت تعرفه خدمات درمانی و زیبایی در ایران و کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: افزود: به عنوان مثال تعرفه کاشت مو در ایران ۴۰۰ دلار قیمت دارد در حالی که در یک کشور اروپایی ۴ هزار یورو می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که خدمات درمانی را با تعرفه مناسبی به مردم ارائه می‌دهد.

طاهایی در ادامه از ارائه تسهیلات بدون بهره برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی در کلینیک پوست و مو ایرانیان خبر داد و گفت: دریافت این تسهیلات بسیار سهل‌الوصول است و به سادگی با یک بار مراجعه به بانک پرداخت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته حدود ٣ میلیارد تومان تسهیلات بدون بهره پرداخت به متقاضیان پرداخت شد، سقف وام محدودیت ندارد و بستگی به خدمات مورد نیاز فرد دارد.

وی افزود: بیمه کاشت مو نیز برای نخستین‌بار در کشور در درمانگاه ایرانیان قم انجام می‌شود؛ یعنی اگر فردی کاشت مو انجام دهد و راضی نباشد، پول خود را از بیمه دریافت می‌کند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان در بخش دیگری از گفت‌وگوی با اصحاب رسانه بر لزوم برخورد با مداخلات غیرمجاز در حوزه پزشکی تأکید کرد و گفت: دخالت غیرمجاز در کار پزشکی مجازات حبس دارد و متأسفانه به دلایل متعدد نظارت‌ها به درستی انجام نمی‌شود.

طاهایی در خصوص ارائه خدمات برداشت خال و زگیل در آرایشگاه‌ها، گفت: این موضوع واقعاً وحشتناک است، هیچکس هم ورود نمی‌کند و اصحاب رسانه باید مردم را از این خطرات آگاه کنند چراکه امکان انتقال انواع و اقسام بیماری‌ وجود دارد.

وی در پایان درباره وضعیت توریسم‌درمانی در قم نیز عنوان کرد: ما به عنوان بخش خصوصی در زمینه توریسم‌درمانی آمادگی داریم اما نهادهای دولتی این گونه نیستند در حالی که شیراز سرمایه‌گذاری کلانی در حوزه پوست و مو کرده و بسیاری از عمانی‌ها برای دریافت خدمات زیبایی و درمانی به این شهر سفر می‌کنند.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.