آرایشگاه درمانگاه نیست

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان از ارائه تسهیلات بدون بهره برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی در این کلینیک خبر داد و با انتقاد از انجام برخی اقدامات درمانی در آرایشگاه‌های زنانه، گفت: این موضوع واقعاً وحشتناک است، چراکه خطر آلودگی و انتقال انواع و اقسام بیماری‌‌ها وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آرایشگاه درمانگاه نیست
شناسه : 73030 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر سید محمدحسن طاهایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، به پیشینه تشکیل کلینیک تخصصی پوست و موی ایرانیان در قم اشاره کرد و گفت: ۱۳ سال قبل این مرکز درمانی به عنوان نخستین کلینیک پوست و موی تخصصی در استان قم آغاز به کار کرد و در حال حاضر نیز با سیزده پزشک متخصص و فوق تخصص در حال خدمات‌رسانی به همشهریان است.

وی تصریح کرد: کلینیک پوست و موی ایرانیان از معدود مراکز تخصصی به شمار می‌رود که پزشکان متخصص این مجموعه از صبح روز شنبه تا پایان روز پنجشنبه در حال ارائه خدمات درمانی و زیبایی هستند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان با تأکید بر اینکه این مرکز درمانی فعالیت درمانی و آکادمیک می‌کند، افزود: در حالی که ما می‌توانستیم مثل بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک‌های کشور فقط از یک پزشک عمومی استفاده کنیم اما برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به همشهریان از پزشکان متخصص و فوق تخصص از شهرهای اصفهان، تهران و کاشان دعوت به همکاری کردیم.

طاهایی اضافه کرد: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر به کلینیک ایرانیان مراجعه کرده و خدمات تخصصی درمانی و زیبایی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل تعرفه مناسب درمانی در قم، بسیاری از بیماران کلینیک ایرانیان از استان مرکزی و شهر کاشان هستند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان به تفاوت تعرفه خدمات درمانی و زیبایی در ایران و کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: افزود: به عنوان مثال تعرفه کاشت مو در ایران ۴۰۰ دلار قیمت دارد در حالی که در یک کشور اروپایی ۴ هزار یورو می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که خدمات درمانی را با تعرفه مناسبی به مردم ارائه می‌دهد.

طاهایی در ادامه از ارائه تسهیلات بدون بهره برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی در کلینیک پوست و مو ایرانیان خبر داد و گفت: دریافت این تسهیلات بسیار سهل‌الوصول است و به سادگی با یک بار مراجعه به بانک پرداخت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته حدود ٣ میلیارد تومان تسهیلات بدون بهره پرداخت به متقاضیان پرداخت شد، سقف وام محدودیت ندارد و بستگی به خدمات مورد نیاز فرد دارد.

وی افزود: بیمه کاشت مو نیز برای نخستین‌بار در کشور در درمانگاه ایرانیان قم انجام می‌شود؛ یعنی اگر فردی کاشت مو انجام دهد و راضی نباشد، پول خود را از بیمه دریافت می‌کند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو ایرانیان در بخش دیگری از گفت‌وگوی با اصحاب رسانه بر لزوم برخورد با مداخلات غیرمجاز در حوزه پزشکی تأکید کرد و گفت: دخالت غیرمجاز در کار پزشکی مجازات حبس دارد و متأسفانه به دلایل متعدد نظارت‌ها به درستی انجام نمی‌شود.

طاهایی در خصوص ارائه خدمات برداشت خال و زگیل در آرایشگاه‌ها، گفت: این موضوع واقعاً وحشتناک است، هیچکس هم ورود نمی‌کند و اصحاب رسانه باید مردم را از این خطرات آگاه کنند چراکه امکان انتقال انواع و اقسام بیماری‌ وجود دارد.

وی در پایان درباره وضعیت توریسم‌درمانی در قم نیز عنوان کرد: ما به عنوان بخش خصوصی در زمینه توریسم‌درمانی آمادگی داریم اما نهادهای دولتی این گونه نیستند در حالی که شیراز سرمایه‌گذاری کلانی در حوزه پوست و مو کرده و بسیاری از عمانی‌ها برای دریافت خدمات زیبایی و درمانی به این شهر سفر می‌کنند.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
اتمام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.