دستور شهردار قم برای آغاز دور دوم فضاسازی شهری در ایام محرم

شهردار قم در حاشیه حضور در مجالس عزاداری در هیئت‌های مذهبی و بیوت مراجع قم، بر آغاز دور دوم فضاسازی شهری به مناسبت ایام محرم و صفر تاکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستور شهردار قم برای آغاز دور دوم فضاسازی شهری در ایام محرم
شناسه : 72608 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با حضور در هیئت‌های عزاداری و بیوت مراجع عظام تقلید، همنوا با شهروندان قمی به عزاداری سید الشهدا(ع) پرداخت.

وی در حاشیه حضور در مجالس عزاداری بیوت مراجع عظام تقلید، در گفت و گویی دستور اجرای دور دوم فضاسازی ایام محرم در شهر قم را صادر کرد.

شهردار قم با اشاره به اهمیت فضاسازی شهر قم متناسب با ایام عزاداری اظهار داشت: دور دوم فضاسازی شهر قم با پرچم‌ها و بیرق‌های عزا اجرایی شود.

وی بر اهمیت خدمت شایسته به عزاداران حسینی در این ایام تاکید کرد و گفت: قطعا حضور در هسته مرکزی شهر در این ایام با محدودیت‌هایی همراه است اما تمام تلاش‌ها باید در مسیر خدمت حداکثری به عزاداران صورت بگیرد.

سقائیان نژاد به افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی و نیروهای خدماتی در هسته مرکزی شهر قم اشاره کرد و افزود: حفظ پاکیزگی شهر در این ایام با فعالیت ۳۰۰۰ نیروی خدماتی پیگیری می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا شهرداری را برای خدمت حداکثری در روزهای تاسوعا و عاشورا با حفظ نظافت معابر و توجه به محدودیت‌های ترافیکی یاری کنند.

گفتنی است به دنبال دستور شهردار قم مبنی بر آغاز دور دوم فضاسازی ایام عزاداری سید الشهدا(ع) و یاران با وفایش، ۵۰۰ بیرق سبز و سرخ عزا در سراسر شهر نصب شده است.

نوشته های مشابه
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.