پویش مردمی سیاه‌پوشی محله‌های قم آغاز شد

گردهمایی «پویش بزرگ مردمی سیاه‌پوشی محله‌های شهر قم» با عنوان «خیمه‌ای به وسعت شهر» که برگرفته از شعار امسال با عنوان «زیر خیمه امام حسین(ع) همه یک خانواده‌ایم» است، در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پویش مردمی سیاه‌پوشی محله‌های قم آغاز شد
شناسه : 72142 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در این گردهمایی با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم و جمعی از مسئولان از پوستر «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» رونمایی شد.

مداحی توسط حاج عباس حیدرزاده و اجرای سرود توسط گروه سرود میثاق از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

همچنین در پایان این گردهمایی یک «بسته» (شامل پرچم، پلاکارد و …) برای سیاهپوش کردن مساجد به حدود ۱۷۰ تَن از روسای هیات امنای مساجد شهر قم اهدا شد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم و حجت‌الاسلام‌ محمدحسن ذاکری رئوف رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم سخنرانان این گردهمایی بودند.

در این گردهمایی نرجس نیازمند و مصطفی ملایی اعضای شورای شهر قم، حجت‌الاسلام‌ علی لقمان‌پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، جمعی از مسئولان شهری و اعضای هیئت امنای حدود ۱۷۰ مسجد شهر قم نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، از روز سه شنبه ۲۷ تیرماه جاری سیاه‌پوش کردن مساجد، تکایا، حسینیه ها، معابر و محلات شهر قم آغاز شده و مناطق هشت‌گانه شهرداری قم و سازمان های مرتبط شهرداری قم، در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را با مردم دارند.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.