توزیع ۸ هزار تن آسفالت در شوارع و معابر منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر این منطقه خبر داد و گفت: بیش از ۸ هزار تن آسفالت در معابر اصلی بلوارهای جمهوری اسلامی، آیت‌الله حکیم، عطاران، فرعی‌های شهرک قدس، خیابان‌های لقمان حکیم و امام حسین(ع) توزیع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۸ هزار تن آسفالت در شوارع و معابر منطقه ۴ قم
شناسه : 72118 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به توزیع بیش از ۸ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: به‌منظور رضایت شهروندان و سهولت در تردد وسایل نقلیه، از ابتدای سال جاری حدود ۸ هزار تن عملیات روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه ۴ انجام شد.

وی، معابر آسفالت شده را موردتوجه قرار داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون معابر اصلی بلوارهای جمهوری اسلامی، آیت‌الله حکیم، عطاران، فرعی‌های شهرک قدس، خیابان‌های لقمان حکیم و امام حسین(ع) در دستور کار قرار گرفتند و در اواسط خردادماه به پایان رسیدند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: در ۳ ماه گذشته ذیل پروژه‌های عمرانی اجرای بیش از ۸۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت با بودجه‌ای بالغ از ۲۰۰ میلیارد ریال و با هدف روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام‌شده است.

اقبالیان، رضایت شهروندان را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: تحقق این موضوع از اولویت‌های شهرداری قم است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.