توجه به تقاضای شهروندان در بازبینی برخی از خطوط تاکسی قم

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: به‌زودی برخی از خطوط تاکسی قم با توجه به تقاضای شهروندان، بازبینی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه به تقاضای شهروندان در بازبینی برخی از خطوط تاکسی قم
شناسه : 72023 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد گائینی در گفتگویی در مورد وضعیت تردد تاکسی‌ها و عدالت در خطوط تاکسی‌ها با توجه به تقاضای شهروندان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی، خطوط ویژه در سطح شهر را با توجه به مطالبات مردمی ایجاد می‌کند تا به عدالت مناسبی طبق نیاز شهروندان در تردد تاکسی‌ها دست یابیم.

معاون نظارت و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی شهرداری قم افزود: از سال ۷۸ این اتفاق افتاده و خطوط ویژه برای حاشیه شهر که تاکسی کمتری تردد دارد، ایجادشده است.

به گفته وی، با توجه به درخواست از هر نقطه شهری، وضعیت خطوط توسط کارشناسان بررسی می‌شود و اگر مسافران کافی داشته باشند، حتماً خطوط ایجاد می‌شود تا سرویس خوبی داشته باشیم.

گائینی عنوان کرد: کلیه ایستگاه‌هایی که برای خطوط تاکسی مجاز هستند که تاکسی‌ها در آنجا توقف کنند خط‌کشی شده و یا تابلو برای آن نصب‌شده و از هر ایستگاهی تابلو برداشته‌شده باشد شهروندان می‌توانند با شماره‌های ۱۳۷ شهرداری و یا ۳۶۶۲۸۸۰۰ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر تاکسی‌ها بدون هماهنگی با خطوط به فعالیت بپردازند نیز تخلف بوده و برخورد می‌شود، دراین‌باره نظارت‌هایی در سطح شهر وجود دارد.

معاون نظارت و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در خصوص تصحیح بغل‌نویسی تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: بغل نویسی حذف‌شده و مسیرها و خطوط به‌صورت لیبل بر روی تاکسی نصب‌شده است و اگر ایرادی وجود دارد با بازبینی خطوط این مشکلات به‌زودی رفع می‌شود، البته با بازبینی خطوط ممکن است تمام خطوط جابه‌جا شود.

وی در مورد تحویل لاستیک به متقاضیان تاکسیرانی اظهار داشت: تحویل لاستیک بر عهده شرکت تعاونی است و هر ۶ ماه یک جفت تاکسی به رانندگان تعلق می‌گیرد و اخیراً رویه تغییر کرده و به متقاضیان به ترتیب ثبت‌نام در جهت برقراری عدالت، لاستیک‌ها تحویل داده می‌شود.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.