وجود ۳۱۶ پرونده دارای حکم قطعی قلع بنا در منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه در این منطقه ۳۱۶ پرونده دارای حکم قطعی و تجدیدنظر شناسایی‌شده است، گفت: هم‌اکنون ۷۷ پرونده در دست اقدام بوده و بررسی تعدادی نیز به اتمام رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وجود ۳۱۶ پرونده دارای حکم قطعی قلع بنا در منطقه ۵ قم
شناسه : 71645 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به اجرای قانون بند «ت» تبصره ۶ بودجه کشور، اظهار داشت: این قانون ظرفیت خوبی بعد از سال‌های بلاتکلیفی برای ساختمان‌های دارای حکم قلع بنا از کمیسیون ماده ۱۰۰ و اعتراضات مردمی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در منطقه پنج ۳۱۶ پرونده دارای حکم قطعی و تجدیدنظر شناسایی‌شده است، ابراز کرد: هم‌اکنون ۷۷ پرونده در دست اقدام بوده و بررسی تعدادی نیز به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اقدامات در زمینه شناسایی پرونده‌ها، عنوان کرد: از آمارهای سامانه سرا و بررسی پرونده‌ها داخل بایگانی اجرای احکام برای این منظور استفاده شد که ارسال پیامک به مؤدیان، برقراری تماس تلفنی، نصب بنر در سطح منطقه، اطلاع‌رسانی از طریق مصاحبه و خبر و ارسال متون در شبکه‌های اجتماعی تاکنون صورت گرفته است.

وی از ارسال دعوت‌نامه به کلیه املاک دارای پرونده کمیسیون قابل‌رسیدگی در تبصره ۶ خبر داد و گفت: تماس تلفنی به کلیه پرونده‌ها در دو مرحله و در بازده زمانی ۱۰ روزه و ابلاغ اخطار قانونی با املاک دارای پرونده نیز صورت گرفت.

قراچورلوی یادآور شد: در این راستا استفاده از تمام ظرفیت نفرات در معاونت شهرسازی و واحد اجرای احکام منطقه برای ابلاغ و تماس به شهروندان و استفاده از عوامل شهرسازی جهت تسریع در امور رسیدگی انجام‌گرفته است.

نوشته های مشابه
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
تشدید نظارت‌ها بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.