اجرای ۲۱۲ طرح گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ۲۱۲ طرح توسط روابط عمومی شهرداری قم به‌منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۲۱۲ طرح گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرداری قم
شناسه : 71637 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم اظهار داشت:‌ شهرداری به‌عنوان نهاد عمومی و مردمی به‌منظور گسترش عفاف و حجاب طرح توسعه و ترویج زیست عفیفانه (حجاب و عفاف) را در دستور کار خود قرار داده‌است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۲۱۲ طرح توسط روابط عمومی شهرداری قم به‌منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب پیگیری می‌شود، افزود: شهرداری در اجرای این طرح پنج محور فرهنگی، سیاست‌گذاری، کارهای تبلیغی،‌ کارهای نظارتی و مشارکت و حمایت از مجموعه‌های مردمی را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: حمایت از طرح‌های حجاب و عفاف در موضوعات مختلف و اقدامات گروه‌های مردمی در محلات و مساجد که کارهای مؤثری در موضوع زیست عفیفانه است، یکی از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم برای گسترش فضای معنوی در شهر قم است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم بیش از آنچه که طبق قانون در موضوعات فرهنگی بر عهده‌اش گذاشته است، به دنبال فعالیت‌های فرهنگی است گفت: فضای شهری قم باید به‌گونه‌ای باشد که هر زائری وارد این شهر می‌شود تفاوت آن را با شهرهای دیگر مشاهده کند.

نوشته های مشابه
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
تشدید نظارت‌ها بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.