آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قم

نخستین جشنواره فیلم «حوا» با حضور علاقه‌مندان به هنر هفتم در سینما ونوس قم آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قم
شناسه : 71535 | انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نخستین جشنواره فیلم «حوا» عصر روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه با نمایش ۵ فیلم کوتاه، دو فیلم بلند و دو فیلم مستند در سینما ونوس قم آغاز شد.

محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معصومه آمره عضو شورای شهر قم، سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، محمدرضا شاه‌مردی مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای استان در روز نخست این جشنواره حضور داشتند و به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند.

تصاویر نخستین جشنواره فیلم «حوا» در سینما ونوس قم

در روز نخست این جشنواره، پنج فیلم کوتاه «اسماء» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرید حاجی عباسی، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به کارگردانی نازنین چیت‌ساز، «تی یره» به کارگردانی مصطفی مهربان، «۳۲۳ ماه و چند هفته و چند روز» به کارگردانی پیمان فلاح و «یک حلقه معمولی» به کارگردانی نوا رضوانی به روی پرده رفت.

همچنین تماشاگران جشنواره فیلم حوا در همین روز به تماشای «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج و «هوک» به کارگردانی حسین ریگی نشستند.

«واهگ» و «دیوارهای نخی» نیز دو فیلم مستندی بودند که در روز نخست این جشنواره به روی پرده رفتند و با استقبال علاقه‌مندان مواجه شدند.

تصاویر نخستین جشنواره فیلم «حوا» در سینما ونوس قم

*برنامه روز دوم جشنواره فیلم «حوا» در قم

فیلم‌های کوتاه «اتاق عقد»، «باشه برای فردا»، «وضعیت اورژانسی»، «یک به توان بی‌نهایت» و «نشنیدن» از ساعت ۱۵ به روی پرده سینما ونوس می‌رود.

در سانس دوم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و با بازی فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، یوسف تیموری، بهرنگ علوی، سامان صفاری،مه‌لقا باقری، محمد ولی زادگان، علی کیان ارثی نمایش داده می‌شود.

تماشاگران جشنواره فیلم «حوا» در سانس سوم و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به تماشای دو فیلم مستند «مقصد المپیک» به کارگردانی مرسده فلاح‌نژاد و یاسر خمسی و «چلچلای سفری» به کارگردانی حسن جعفری خواهد نشست.

جشنواره فیلم «حوا» در روز دوم با اکران دو فیلم مستند «چشم‌ها و دست‌ها» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی و «گالین» ساخته عزت‌الله پروازه در ساعت ۲۱ تا ۲۳ به پایان خواهد رسید.

خاطرنشان می‌شود نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد همزمان با هفته عفاف و حجاب از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در پایتخت و تعدادی از استان‌های کشور از جمله قم برگزار می‌شود.

برگزاری این جشنواره در قم با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بوده و تماشای آثار جشنواره برای تمامی علاقه‌‌مندان رایگان است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.