پیاده‌روهای منطقه یک قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم از ساماندهی پیاده‌روهای شهری به‌منظور استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه و ارتقای سلامت روان شهروندان و ایجاد نظم بصری در سطح منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیاده‌روهای منطقه یک قم بهسازی می‌شود
شناسه : 71412 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی با بیان اینکه پیاده‌روهای شهر می‌تواند نقش اساسی در ارتقا و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند، اظهار داشت: تأکید فراوانی به افزایش سطح نوسازی معابر عمومی سطح شهر داریم و در این راستا پیاده‌روسازی معابر یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است.

رضاخانی با بیان اینکه پیاده‌روهای در حال اجرا بر اساس استانداردها و مطابق با اصول حفاظت و ایمنی، مناسب‌سازی و برای تمامی اقشار به‌ویژه کم‌توانان و سالمندان قابل‌استفاده خواهد بود، افزود: پیاده‌روسازی ادامه خیابان شهید طالقانی، خیابان فاطمی، بلوار شهیدان برقعی، ادامه خیابان فرهنگیان و سنگفرش کوچه‌های بافت فرسوده سطح منطقه جزء پروژه‌های پیاده‌روسازی در بودجه مصوب بوده که سعی می‌شود در طول سال به بهسازی و نوسازی معابر سطح شهر اقدام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: کف‌سازی ۱۷ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه در سال جاری به‌صورت کف‌پوش بتنی مکانیزه با انجام عملیات عمرانی تخریب، پی‌کنی، شفته‌ریزی، زیرسازی بتنی و کف‌پوش بتن مکانیزه در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه توسعه و نگهداری معابر و آب‌های سطحی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است تصریح کرد: مباحث مناسب‌سازی معابر رفت‌وآمد، بهسازی و تکمیل انهار جمع‌آوری آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت و اصلاح هندسی معابر در اولویت‌های کاری منطقه در سال جاری است.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.