آذین‌بندی شهر قم در دهه ولایت و امامت

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل شهرداری در برگزاری دهه امامت و ولایت در شهر قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آذین‌بندی شهر قم در دهه ولایت و امامت
شناسه : 71015 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با تبریک دهه امامت و ولایت که امسال مزین به شعار «ایمان به غدیر-امید به ظهور» است، وی با یادآوری رسالت ذاتی شهرداری اضافه کرد: باید ارگان‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت  پیش‌قدم شده و شهرداری نیز در کنار دیگر ارگان‌های فرهنگی رسالت خود را انجام دهد.

میرهادی به استقبال شهروندان و عاشقان اهل‌بیت(س) از پیاده‌روی روز عید غدیر در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و افزود: این مراسم امسال هم با شور و شعور معنوی، پر رنگ‌تر از سال قبل برگزار می‌گردد و در این خصوص وظیفه آماده‌سازی، آذین‌بندی و خدمت‌رسانی در اولویت کاری قرار دارد.

وی یادآور شد: برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان جهت شاد پیمایی در روز عید سعید غدیر خم، طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در بین مناطق هشت‌گانه شهرداری و در فواصل مشخص تقسیم‌شده است و ۱۵ دستگاه تانکر آب آشامیدنی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آماده‌سازی و فضاسازی شهر از عید قربان تا عید غدیر در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و سازمان زیباسازی اقدامات لازم را انجام داده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم‌های بلند، نصب ریسه‌های رنگی و پرچم‌های دو سر چوب همچنین نصب بنرهای فرهنگی و تبلیغی در حال اجراست و نورپردازی بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت ویژه انجام‌شده است.

میرهادی از آذین‌بندی ویژه عید غدیر در معابر خبر داد و ابراز کرد: بزرگراه امام علی(ع) و زیرگذر غدیر به‌صورت ویژه آذین‌بندی شده و برای پیاده‌روی خودجوش روز غدیر برنامه‌ریزی‌ لازم برای آذین‌بندی بلوار و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طی مسیر انجام‌شده است.

وی با اشاره به حضور و استقرار همکاران از سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی‌ در روز عید سعید غدیر خم، یادآور شد: سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل و خدمات‌رسانی تمامی خطوط برای جابه‌جایی زائرین و شهروندان در این دو عید بزرگ برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در پایان از آمادگی اکیپ‌‏های اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاریهای اجتماعی از قبیل سد معبر، متکدیان و… پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان دیگر اقدامات شهرداری قم در این ایام خبر داد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.