مراودات فرهنگی قم و کاشان تقویت شود

رئیس شورای شهر قم گفت: شهر کاشان از ظرفیت‌های بالنده‌ای برخوردار است و می‌توان در تعاملات و مراودات فرهنگی از ظرفیت‌های طرفین بهره‌مند شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراودات فرهنگی قم و کاشان تقویت شود
شناسه : 70523 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری قم، محسن محرری در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم، اظهار داشت: برگزاری این هم اندیشی ابتکاری ویژه و کاری ارزشمند از سوی مدیریت شهری است، به خصوص قم و کاشان که دارای مشترکات مذهبی، فرهنگی، انقلابی و اقتصادی هستند، کاری مهم به شمار می رود.

وی افزود: شهر کاشان از ظرفیت های بالنده‌ای برخوردار است و می‌توان در تعاملات و مراودات فرهنگی از ظرفیت‌های طرفین بهره‌مند شد.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در قم به لحاظ عمرانی شکل گرفته است و در تقاطع، شوارع، بازگشایی، خدمات شهری و فضای سبز موفقیت‌های زیادی داشته ایم و به لحاظ رشد سرانه فضای سبز دارای رتبه سوم در کشور هستیم.

محرری خاطرنشان کرد: چنین توسعه‌ای در سطح کشور می‌تواند الگو باشد، همچنین ساماندهی خوبی در بحث‌های ترافیکی و سد معبر در قم داشته‌ایم.

رئیس شورای شهر قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول ۷ کیلومتر و ۲۰۰ متر عرض، دارای ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در قم است.

وی افزود: در زمینه قطار شهری نیز پیشرفت خوبی را شاهد بودیم و البته در تحقق قطاری شهری منتظر واگن هستیم، در زمینه مونوریل نیز که در یکی از دولت‌های وقت در قم شکل گرفت، مشکلاتی را به وجود آورد و درصدد هستیم، بتوانیم این طرح را به سرانجام برسانیم.  

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.