برگزاری نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان

نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان
شناسه : 70509 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم با حضور مدیران شهری برگزار شد.

در این نشست شرکت‌کنندگان بر تعامل، هم‌افزایی و مشارکت بیش‌تر به منظور استفاده از تجربه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گوناگون این دو شهر تأکید کردند.  

علی هاشمی طاهری و علیرضا عرب ‌بیگی رئیس و نایب رئیس، عفت پدرام‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و مهدی نادعلی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر کاشان و محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کاشان از جمله مدیران شهری کاشان بودند که در نشست مذکور شرکت کردند.

زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و امامزاده موسی مبرقع(ع)، تجدید پیمان با شهدا با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) و بازدید از تعدادی از طرح های شهر قم شامل کتابخانه‌های تخصصی مؤسسه فرهنگی حضرت آیت‌الله سیستانی و بیمارستان فوق تخصصی نور از جمله برنامه‌های جانبی این نشست بود. 

این نشست به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد. 

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه و شورای اسلامی شهر کاشان ۹ عضو دارد. شهرستان کاشان دارای چهار بخش مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک و پنج شهر کاشان، قمصر، نیاسر، جوشقان و برزک است. 

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۴ هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان اصفهان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک (افزون بر هشت هزار سال) است. شهر کاشان از شهرهای تاریخی و گردشگری ایران است و در حدود ۹۵ کیلومتری شهر قم قرار دارد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.