تأکید مدیرکل ارشاد قم بر حمایت از کسب‌وکارهای هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بر لزوم تسهیل شرایط اعطای تسهیلات و حمایت از کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری تأکید کرد و گفت: گاهی با حمایت از تولید یک فیلم سینمایی، بخش قابل توجهی از هنرمندان قم فعال می‌شوند و ما شاهد رونق عرصه‌ فرهنگ و هنر در قم خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید مدیرکل ارشاد قم بر حمایت از کسب‌وکارهای هنری
شناسه : 70033 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، در دیدار امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و وحید وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهکارهای همکاری‌ دوجانبه در خصوص تقویت حوزه معیشت و رفاه اصحاب فرهنگ و هنر و ادب و رسانه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وزیری در این دیدار با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و کارشناس مربوطه حوزه اشتغال این اداره‌کل، عملکرد این دستگاه در حوزه بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی به نفع هنرمندان و اصحاب فرهنگ را ممتاز خواند و تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی از این امتیازی که دولت انقلابی برای رفاه مردم در نظر گرفته، بهترین و بیشترین استفاده را در استان قم برده و به لطف خدا و کوشش کارشناسان این اداره کل، روند اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر، سرعت و نظم بسیار خوبی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری در سخنانش، حمایت از تولیدات هنری با استفاده از ظرفیت ویژه صنعتگران و بخش خصوصی در قم را از جمله اولویت‌های خود دانست و تاکید کرد: بسیاری از مبالغ فرهنگی موجود در حوزه صنعت و در بخش‌های خصوصی درآمدزا در بیرون از قم هزینه می‌شود که این امر نیازمند اصلاح است.

وی ادامه داد: دقت عمل، همکاری و هم‌افزایی دو اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند بسیاری از سرمایه‌های موجود در استان را به نفع اصحاب هنر قم به خدمت گیرد.

امیرعلی عموزاده نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: حمایت از کسب‌وکارهای هنری، حمایت و مساعدتی بی‌ضرر است، گاهی با حمایت از تولید یک فیلم سینمایی، بخش قابل توجهی از هنرمندان قم، در این حوزه فعال می‌شوند و ما شاهد رونق عرصه‌های فرهنگ و هنر در قم خواهیم بود.

در این دیدار رضوانی معاون هنری سینمایی، شاه‌مردی مدیر روابط عمومی و قلی‌پور کارشناس اشتغال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم حضور داشتند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.